تور اروپا نوروز 1402

گلبرگ سير ، برگزار كننده تورهاي داخلي و خارجي با پرواز ايراني و خارجي

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

تور اروپا نوروز 1402

۱۲ بازديد

سفر به اروپا، نوروز 1402
اروپا يكي از زيباترين قاره هاي جهان است و شهرها و كشورهاي اروپايي پربازديدترين و پربازديدترين مكان ها در جهان هستند. سفر در اروپا يكي از مجلل ترين مقاصد ايران به شمار مي رود و در سال هاي اخير مردم ايران به قدري به سفر در اروپا علاقه مند شده اند كه شروع به ثبت نام براي سفر نوروزي 1402 به اروپا كردند. كشورهاي اروپايي زيبا هستند و مقاصد مختلفي دارند و همگي ارزش ديدن را دارند. اين در حالي است كه ايتاليا، اسپانيا، فرانسه، مجارستان و برخي كشورهاي ديگر از محبوبيت بالايي در بين گردشگران ايراني برخوردار هستند. براي پيوستن به تور اروپا 1402 بايد از چند ماه قبل اقدام كنيد. از آنجايي كه شما با موضوع بسيار مهمي به نام دريافت ويزاي شينگن مواجه هستيد و براي ورود به اين كشور بايد آن را دريافت كنيد، تنها كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه مدارك لازم براي دريافت اين ويزا را به متخصص گلبرگ ارائه دهيد. آژانس مسافرتي عزيز.
تور اروپا نوروز
اگر مسافر سفر نوروزي به اروپا در كشورهاي گردشگري و جذاب اين قاره سرسبز هستيد، بايد بدانيد كه هواي اروپا در فصل بهار بسيار مطبوع و مطبوع است و در اين مدت زمستان قاره و شما را ترك مي كند. به راحتي مي توانيد از فرصت استفاده كنيد. از چند روز براي گشت و گذار و تفريح در اين كشورها استفاده كنيد. شهرهاي اين قاره هميشه قيمت‌هاي بالاتري نسبت به ساير شهرها دارند و يكي از دلايل افزايش قيمت‌ها بالا بودن ارزش ارز كشورهاي اروپايي در حوزه شينگن و مي‌دانيد ارزش يورو است. در 10 سال گذشته 10 برابر شده است. همچنين شرايط ويزاي اين كشورها براي ايراني ها سخت تر مي شود و طبيعتا اين امر مستلزم هزينه هاي بيشتري است. لازم به ذكر است كه براي اخذ ويزا علاوه بر هزينه هاي سفر، بايد مدارك و موسسات مالي جهت تاييد بازگشت خود را ارائه دهيد تا ساير مدارك را در اختيار سفارت كشور قرار دهد و در صورت داشتن مدارك لازم براي ويزاي شينگن كامل است، براي شما راحت است.
تور نوروزي اروپا
خدمات تور اروپا نوروز 1402 گلبرگ آقا
خدماتي كه در زير به شما اعلام خواهيم كرد، خدمات معمول مسافرت اروپايي در نوروز 1402 آژانس گلبرگ سير است و ممكن است در هر بسته از اين خدمات متفاوت باشد:
ويزاي توريستي شينگن بگيريد
بليط هواپيما رفت و برگشت
اقامت در هتل 4 ستاره با صبحانه
شاتل فرودگاه
بزرگراه را عوض كن
تور شهر
برترين سفرهاي فارسي زبان

راهنماي محلي
بيمه مسافرتي با پوشش حداقل 30000 يورو و متناسب با مدت اقامت
شرايط اخذ ويزاي شينگن 1402 در سفر به اروپا در نوروز
مسافران ايراني براي سفر به كشورهاي اروپايي مانند فرانسه، ايتاليا، اسپانيا و ساير كشورهاي حوزه شينگن بايد براي ويزاي شينگن اقدام كنند و همانطور كه شنيده ايد روند درخواست اين نوع ويزا با مشكل مواجه شده است. در زمان هاي اخير پنج اگر قصد سفر به كشورهاي شينگن را داريد، بهترين گزينه اين است كه به صورت گروهي به تورهاي اروپايي بپيونديد زيرا درخواست ويزا بسيار آسان تر خواهد بود. از جمله مدارك مورد نياز براي درخواست ويزاي شينگن مي توان به پاسپورت با اعتبار 6 ماه و كپي تمامي صفحات، شناسنامه و كارت كشور متقاضي ويزا، سه قطعه عكس رنگي با زمينه سفيد و تمام صورت متقاضي ويزا اشاره كرد. شخص، رزرو بليط هواپيما و تاييد بازگشت به كشور مقصد و رزرو هتل، بيمه مسافرتي، ارائه دعوت نامه، اموال و اوراق كاري و غيره. .
همين امروز ويزاي سفر به اروپا را دريافت كنيد
در تمام سابقه سفر، قدرت مالي و گردش حساب شرط اصلي براي گرفتن ويزا در تور نوروز 1402 است و لازم است بدانيد كه توان مالي حدود 100.000.000 تا 150.000.000 تومان براي گرفتن ويزا مي باشد. ضمن اينكه اين مبلغ بهترين ميزان توانايي مالي است و اين امكان وجود دارد كه با مبلغي كمتر از اين مبلغ اعلامي ويزا بگيريد. مشكل بعدي اين است كه گردش ويزاي شينگن نيز بايد در حساب متقاضي شما در 3 ماه گذشته باشد و گردش حساب به معناي مبلغ ورود و خروج از حساب نيست بلكه تعداد تراكنش ها مهم است. . هرچه تراكنش هاي بيشتري در حساب شما انجام شود، احتمال بيشتري براي دريافت ويزاي شينگن خواهيد داشت.
به ياد داشته باشيد كه سابقه سفر شما به كشوري كه ابتدا وارد شده ايد نيز بستگي دارد!! براي مثال اگر وارد فرانسه مي شويد بايد در سابقه سفر خود ويزاي شينگن داشته باشيد و يا در صورت ورود به ايتاليا نيازي به صدور ويزاي شينگن نداريد و فقط سابقه سفر از كشورهاي آسيايي كافي است. حتي اگر وضعيت مالي و گردش حساب شما مورد تاييد سفارت كشور مقصد باشد، اگر سابقه سفر شما قوي نيست، مي توانيد از مزاياي وام استفاده كنيد و از سفارت كشور مقصد ويزاي دريافت كنيد. آژانس هواپيمايي گلبرگ سير
ويزاي سفر نوروزي اروپا را دريافت كنيد
قيمت تور اروپا نوروز 1402
قيمت سفر به اروپا در نوروز 1402 به 3 پارامتر ويزاي توريستي شينگن، هتل و بليط رفت و برگشت بستگي دارد. هزينه ويزاي توريستي شينگن 60 يورو است كه متقاضيان بايد آن را به صورت نقدي در سفارت پرداخت كنند. اگر شما هم جزو آن دسته از مسافراني هستيد كه به دنبال تور ارزان اروپا براي بهار 1402 هستيد، بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه هر سرويس تور را با تورهاي مشابه مقايسه كنيد. تبليغات زيادي براي تورهاي ارزان اروپا وجود دارد، اما وقتي به خدمات آنها دقت كنيد، متوجه مي شويد كه بسته سفر آنها شامل ارزان ترين پرواز (مدت زمان سخت پرواز و حمل و نقل طولاني)، هتل هاي كم ستاره و عدم وجود چك اين و چك است. اصلا بيرون سفر و به همين دليل است كه مي توانيد تعطيلات نوروزي را در اروپا خريداري كنيد. اين توصيه مجموعه سفرهاي سر گلبرگ را هرگز فراموش نكنيد كه هيچ تخفيفي ارزش سوزاندن يك خاطره بد در ذهن شما را ندارد!
قيمت تور اروپا نوروز
همچنين لازم به ذكر است كه با توجه به زمان بر بودن مراحل اخذ ويزاي شينگن، تور اروپا لحظه آخري معنا ندارد و تمامي مقدمات تور بايد از قبل به طور كامل برنامه ريزي شده باشد و تورها ثبت نام نخواهند كرد. 3 هفته مانده به شروع.. همچنين در حال حاضر حداقل قيمت تور اروپا براي يك سفر به كشور (مثلا فرانسه) حدود 50 ميليون تومان است. اين عدد به دليل روزهاي سفر، ساير كشورها و درجه هتل ها و همچنين تغييرات آب و هوا تغيير خواهد كرد. در نهايت، با افزايش تعداد درخواست هاي تور اروپا براي تعطيلات سال نو، بهتر است از چند ماه قبل براي سفر نوروزي خود به اروپا برنامه ريزي كنيد. به اين ترتيب طبيعتا هزينه سفر شما كمتر مي شود و احتمال اينكه بتوانيد تور اروپاي نوروزي مورد نظر خود را رزرو كنيد بيشتر مي شود. اگر فضاي مورد نظرتان را نداريد، بيشتر مي شود.
هزينه تور نوروزي اروپا
نوروز 1402 بهترين زمان براي خريد سفر در اروپا است
در مورد بهترين زمان براي خريد تور اروپا در عيد 1402 بايد بگوييم كه بستگي به كشوري دارد كه انتخاب مي كنيد. به عنوان مثال براي خريد تور نوروزي ايتاليا بهتر است حدود 30 تا 45 روز قبل از سفر اقدامات لازم را انجام دهيد، زيرا در اين مدت حدود 7 روز براي گرفتن وقت سفارت، ارائه مدارك و گرفتن وقت اثر انگشت، و 21 روز براي پاسخ. فكر . همچنين اگر در تعطيلات عيد قصد خريد تور فرانسه را داريد، بهتر است حدود 45 تا 60 روز قبل از تاريخ سفر، تور خود را خريداري كنيد. زيرا زمان سفارت ايتاليا معمولا 10 تا 20 روز پس از درخواست در نظر گرفته مي شود. بنابراين پيشنهاد گلبرگ سير به شما مسافران گرامي اين است كه حداقل 30 روز قبل از تاريخ سفر با مشاورين مجتمع گردشگري گلبرگ سير تماس حاصل فرماييد تا سفري فراموش نشدني و بدون دغدغه داشته باشيد.

 

منبع:تور اروپا نوروز 1402

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.