تور گرجستان نوروز 1402

گلبرگ سير ، برگزار كننده تورهاي داخلي و خارجي با پرواز ايراني و خارجي

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

تور گرجستان نوروز 1402

۷ بازديد

تور گرجستان Nauryz 1402
گرجستان يكي از كشورهاي اوراسيا است كه در سال هاي اخير به يكي از مهم ترين مراكز توريستي تبديل شده است و به دليل اينكه قبل از سفر به اين كشور زيبا نيازي به اخذ ويزا نيست. بسياري از ايرانيان اين مكان را براي تعطيلات نوروزي يا تابستاني خود انتخاب مي كنند و به شهرهاي زيبايي مانند تفليس و باتومي سفر مي كنند. تور گرجستان نوروز 1402 فرصتي عالي براي داشتن يك سفر نوروزي لذت بخش به خارج از كشور با قيمتي مقرون به صرفه است. اين كشور با طبيعت زيباي خيره كننده و جاذبه هاي تاريخي و توريستي فراوان، امسال مي تواند انتخابي عالي براي تفريح در شب سال نو باشد و ماه هاي بهار يكي از بهترين زمان ها براي سفر به گرجستان است زيرا در اين زمان هوا خنك تر است. هوا در حال سردتر شدن است و مي توانيد به راحتي از تمام نقاط گردشگري شهرهاي بزرگ كشور ديدن كنيد.
تور نوروزي گرجستان
اگر از مسافران تور نوروز 1402 گرجستان امسال ما هستيد، بايد بدانيد كه يكي از محبوب ترين تفريحات گرجستان خريد از مراكز خريد مدرن آن است. در فصل بهار با توجه به تخفيف هاي فراوان درج شده در اجناس مي توانيد ارزان و در عين حال با كيفيت خريد كنيد. همچنين تورهاي بهاره گرجستان معمولا در بسته هاي 4 و 8 روزه مي باشد و با ورود به خاك اين كشور ويزاي فرودگاهي براي مسافران شما صادر مي شود. اما توجه داشته باشيد كه براي دريافت مجوز ورود به گرجستان، بايد بليط رفت و برگشت خود را خريداري كنيد. اگر فقط بليط يك طرفه داشته باشيد، ويزاي فرودگاهي دريافت نمي كنيد. گرجستان نوروز 1402. براي رزرو تور مي توانيد همين الان اقدام كنيد و با نرخ بسيار ارزان خريد كنيد زيرا قيمت ها نزديك به عيد چندين برابر مي شود. لازم به ذكر است با توجه به افزايش تقاضا و قيمت دلار در اسفند ماه، نرخ ها افزايش يافته و در برخي موارد به دو برابر قيمت عادي مي رسد. اگر بودجه شما كم است بهتر است تور تفليس يا باتومي را جداگانه رزرو كنيد و اگر هزينه سفر برايتان مهم نيست تور گرجستان تركيبي براي عيد 402 بهترين گزينه است. زيرا به غير از تفليس مي توانيد از شهر زيباي باتومي نيز در همين حوالي ديدن كنيد و در اين شهر به تفريح بپردازيد.
تور گرجستان نوروزي
قيمت تور گرجستان نوروزي 1402 مي باشد
تور گرجستان يكي از پرطرفدارترين تورهاي خارجي در بين تورهاي نوروزي براي ايرانيان محسوب مي شود، اين تور با هواپيما به شهرهاي تفليس و باتومي كه از شهرهاي توريستي و پرطرفدار اين كشور هستند، برگزار مي شود كه هر كدام علاقه مندان خود را دارند. اين است. اگر هزينه براي شما مهم است، پيشنهاد مي كنيم تور گرجستان را در فصل بهار تا نوروز 1402 همراهي كنيد، زيرا در اين فصل است كه گرجستان بيشتر از همه مورد بازديد گردشگران قرار مي گيرد و اين چيزي است كه سير گالبرگ به شما عزيزان ارائه مي دهد. مشكل تقاضا و عرضه بالا براي خريد تور اين فصل زودتر اقدام كنيد.

كرايه تور گرجستان نوروز
به عنوان مثال اوايل اسفند بهترين زمان براي خريد اين تور است زيرا قيمت تورها پايين است و با نزديك شدن به فروردين قيمت تور بسيار بالا خواهد بود پس زود تصميم خود را بگيريد. شما هزينه هاي بالايي دريافت نمي كنيد در ضمن اگر قيمت و هزينه سفر به گرجستان براي شما مهم است پيشنهاد مي كنيم تورهاي ارزان نوروزي ما را در بالاي همين صفحه مشاهده كنيد و لازم به ذكر است كه قيمت سفر به گرجستان به عوامل مختلفي بستگي دارد. مانند: رزرو هتل با غذا، بليط هواپيما، نوع خدمات ارائه شده، ترانسفر فرودگاهي، بيمه مسافرتي، تورليدر فارسي زبان انگليسي، گشت شهري رايگان و صدور سيم كارت و .... در خريد تورهاي بهاره گرجستان سعي كنيد عاقل باشيد و بدانيد كدام صنعت بهترين هزينه هاي سفر را دارد و با كنترل خود مي توانيد يك سفر ارزان به گرجستان را انتخاب كنيد و از يك سفر ارزان لذت ببريد.
قيمت سفر نوروزي گرجستان
نوروز 1402 گرجستان تورتيلبود
اگر به دنبال مقصدي ارزان و جذاب در مديترانه هستيد، پيشنهاد سفر نوروز 1402 گرجستان بهترين انتخاب براي شماست و امسال اين تورها را از دست ندهيد! بدون شك گرجستان به عنوان يكي از تاريخي ترين و زيباترين كشورهاي اروپايي مقصد بسيار خوبي براي تمامي اعضاي خانواده است. به همين منظور آژانس مسافرتي گلبرگ سير تلاش مي كند تا مسافران خود را با قيمت هاي عالي و با كيفيت عالي سفر كنند. بازديد از شهرهاي تفليس و باتومي در كنار غذاهاي لذيذ گرجستان و اين همه مكان تاريخي و گردشگري امروزه بهانه خوبي براي خريد تور ارزان گرجستان است در حالي كه تور ارزان نوروزي گرجستان يكي از پرطرفدارترين و مورد علاقه ترين تورهاي گرجستان است. براي گردشگران ايراني در اين دوره. زمان آن رسيده است.
در مجتمع مسافرتي گلبرگ سير، بليط آفري براي سفر به شهرهاي توريستي گرجستان مانند تفليس، باتومي روزانه از طريق كانال تلگرام اطلاع رساني مي شود و شما مسافران عزيز مي توانيد با عضويت و دريافت كرايه آفري. در كانال تلگرام ما با عضويت در كانال اينستاگرام گلبرگ سير با مسيرهاي مختلف به خصوص در گرجستان آشنا شويد و از آفرها و تخفيف هاي ويژه نوروزي در گرجستان مطلع شويد.
ارائه شده توسط تورهاي نوروزي گرجستان
بهترين زمان براي خريد تور گرجستان سال نو
ابتدا بايد به شما بگوييم كه هر چه به عيد نوروز نزديكتر ميشويم هزينه سفر نوروزي 1402 گرجستان افزايش مي يابد، پيشنهاد ما براي بهترين زمان خريد سفر نوروزي گرجستان از اواخر دي تا اوايل بهمن ماه 1401 مي باشد. زيرا علاوه بر داشتن گزينه هاي بيشتر براي خريد بليط و هتل، هر دو قيمت پايين تري دارند، بنابراين از گزينه هاي ارزان تري براي سفر نوروزي خود بهره مند خواهيد شد. همچنين از آنجايي كه نمي توانيد پروازها و هتل هاي شهرهاي گرجستان را به صورت جداگانه خريداري كنيد، بهتر است سفر نوروزي خود را در گرجستان 2 ماه قبل از تاريخ سفر مثلاً در پايان بهمن ماه رزرو كنيد. در آخر توجه داشته باشيد كه هنگام خريد تور گرجستان براي نوروز 1402 ترانسفر را نيز رزرو كنيد.

منبع:تور گرجستان نوروز 1402

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.