تور ارمنستان نوروز 1402

گلبرگ سير ، برگزار كننده تورهاي داخلي و خارجي با پرواز ايراني و خارجي

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

تور ارمنستان نوروز 1402

۱۶ بازديد

سفر به ارامنه نوروز 1402
طبيعت ارمنستان به قدري زيباست كه به گفته شاعر انگليسي «بايرون» هيچ كشوري در جهان به باشكوهي ارمنستان وجود ندارد. تور ارمنستان نوروز 1402 ممكن است بهترين انتخاب براي مسافراني باشد كه مي خواهند فرهنگ هاي مختلف را كشف كنند يا عاشق تاريخ و هنر هستند. وجود دره ها و فلات هاي مرتفع، رودخانه ها، جنگل ها و كوه هاي سرسبز فراوان و بناها و قلعه هاي تاريخي، كل ارمنستان را به مقصدي رويايي تبديل كرده است. تور ارمنستان در سال هاي اخير به دليل همجواري با ايران و سهولت سفر در بين مسافران نوروزي محبوبيت خاصي پيدا كرده است.
سفر نوروزي به ارمنستان
ايروان پايتخت ارمنستان و محبوب ترين شهر ارمنستان است شهر ايروان با بناهاي تاريخي و ساختمان‌هاي زيبا با درختان بلند در كنار خيابان‌هاي وسيع، يادآور پاريس براي گردشگراني است كه در بهار 1402 از ارمنستان بازديد مي‌كنند. در هر نقطه از اين شهر قديمي مي توانيد شاهكار معمار مشهور ارمني تامانيان را ببينيد. شهر ايروان به عنوان اولين كشور ارمنستان كه مسيحيت را به عنوان دين رسمي خود پذيرفته است، داراي كليساهاي زيباي بسياري است كه از جاذبه هاي اصلي تور ارمنستان هستند. تورهاي نوروزي ارمنستان توسط آژانس مسافرتي گلبرگ سير به دو صورت زميني و هوايي برگزار مي شود. گلبرگ سير نوروز 1402 به خريد تور ارمنستان بسيار ارزان و مقرون به صرفه كمك مي كند. با اطمينان مي توانيم قول دهيم كه سفر شما پر از هيجان و خاطرات خوش خواهد بود
تورهاي نوروزي ارمنستان
ارزش چرخه ارامنه نوروز 1402 است

قيمت تور ارمنستان نوروز 1402 به عوامل مختلفي از جمله نوع ايرلاين انتخابي، نوع هتل، تعداد روزهاي اقامت، فصلي كه در آن سفر مي كنيد و همچنين خدمات دريافتي از آژانس بستگي دارد. مانند سطح دلار و شرايط اقتصادي و غيره. اما مي توانيد با خيالي آسوده و هوشمندانه برخي از هزينه هاي آن را مديريت كنيد. علاوه بر اين، قيمت هتل براي اقامت شما و همچنين بليط هواپيما مهمترين عامل در قيمت تور ارمنستان نوروزي شما در تعطيلات عيد است، ضمن اينكه هزينه پروازهاي خارجي اغلب بيشتر است و 5 . - هتل هاي ستاره دار ارمنستان و شهرهاي توريستي آن نيز گران هستند.
هزينه تور ارمنستان نوروزي
بنابراين براي بهره مندي از اين قيمت هاي خوب براي سفر ارزان به ارمنستان، توصيه مي كنيم با افزايش قيمت ها در نزديكي عيد، يكي از پكيج هاي تعطيلات نوروزي ارمنستان را رزرو يا خريداري كنيد. لازم به ذكر است براي اخذ ويزاي توريستي ارمنستان شما مسافري از ايران بايد مبلغ 3000 درام (كمتر از 10 تومان) پرداخت نموده و مدارك لازم جهت اخذ ويزاي توريستي ارمنستان را در فرودگاه بين المللي ايروان – زوارتنوتس بين المللي ارائه نماييد. فرودگاه يا مرز زميني ايران و ارمنستان – ديوار نوردوز، ويزاي ارمنستان را دريافت خواهيد كرد. البته فراموش نكنيد كه قبل از سفر اعتبار پاسپورت خود را بررسي كرده و در صورت نياز آن را تمديد كنيد، توجه داشته باشيد كه نيمي از مبلغ بسته در زمان رزرو و مابقي پس از رزرو هتل و تاييد تور پرداخت مي شود.
قيمت تور ارمنستان نوروزي
بهترين زمان براي خريد تور ارمنستان نوروز 1402 مي باشد
پس بهترين زمان براي خريد تور ارمنستان در نوروز 1402 چه زماني است؟ پس اكنون كه شمارش معكوس براي نوروز 1402 آغاز شده است، شما مسافران عزيز اين فرصت را داريد تا با توجه به بودجه خود يكي از تورهاي ويژه نوروزي ارمنستان به اين مقصد گردشگري خارجي بي نظير را در بالاي همين صفحه انتخاب كنيد. بهترين زمان براي خريد تور ارمنستان در اين تعطيلات 10 روز قبل از زمان لازم براي سفر به اين كشور مي باشد. البته براي صرفه جويي در هزينه، اين امكان را داريد كه 20 روز تا 1 ماه قبل از تاريخ سفر، بليط رفت و برگشت رزرو كنيد، زيرا با نزديك شدن به تابستان، قيمت بليط و هتل افزايش مي يابد.
سفر با نوروز در ارمنستان.
پيشنهاد گلبرگ سير به شما عزيز اين است كه 10 روز تا يك ماه قبل از تاريخ سفر هتل رزرو كنيد، سعي كنيد در اين مدت هتل مورد نظر خود را رزرو كنيد. به طور كلي اگر ترجيح مي دهيد نيمه اول فروردين به اين كشور برويد، اواسط بهمن ماه يك سفر بهاري به ارمنستان رزرو كنيد، زيرا اين دوره بهترين زمان براي خريد سفر به ارمنستان به ويژه براي تعطيلات نوروزي است. اگر علاقه منديد نيمه دوم فروردين ماه به اين مقصد سفر كنيد، پرواز مورد نظر خود را براي اوايل اسفند ماه از گروه مسافرتي گلبرگ رزرو كنيد.

 

منبع:تور ارمنستان نوروز 1402

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.