تور ويتنام

گلبرگ سير ، برگزار كننده تورهاي داخلي و خارجي با پرواز ايراني و خارجي

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

تور ويتنام

۱۴ بازديد

  درخصوص تور ويتنام

تور‌ ويتنام يكي از زيبا ترين تورهاي خارجي‌ است كه توسط بعضي از نمايندگي هاي مسافرتي از تهران برگزار مي شود و افراد ماجراجو بيشتر طرفدار اين تور هستند و با كمپاني در آن قصد بازديد و ماجراجويي از يكي از زيباترين ديار هاي جنوب مشرق آسيا را دارند ، جمهوري سوسياليستي ويتنام آن طور كه اشاره شد در جنوب شرقي آسيا قرار خواهد داشت و پايتخت اين سرزمين خوشگل هانويي مي باشد ، تور‌ ويتنام از اين ديد خوشگل خواهد شد كه در ويتنام سالانه فستيوال ‌هاي بسياري‌ را مردم‌ جشن مي‌‌گيرد‌ و عالي است بدانيد كه مردم اين شهر پيرو مذهب بودايي بوده است و از اين رو بيشتر اين جشنوارهها ، سنتي و مربوط به مذهب بودا بوده است و يكي از زيباترين و مهم ترين اين فستيوالها " اواسط پاييد " عنوان دارد و با سفر به اين كشور مي توانيد در بسياري از اين جشنها هم كمپاني كنيد . ويتنام به همان دليل كه گفتيم يكي از زيباترين ديار هاي جنوب مشرق آسياب شد و مردمي بسيار بي آزار و مهربان دارد و با شركت در تور ويتنام مي توانيد از گيرايي هاي گردشگري و اصلي اين سرزمين به تاپ ترين ظاهر ممكن ملاقات كنيد .

 

تور ويتنام

ويتنام با كشورهايي همچون هند ، چين ، لائوس و كامبوج مرز مشترك داراست و به دليل محصور گرديدن به دريا و خليج ، طبيعت بسيار ظاهر زيبا در اين مملكت بي همانند روي گرفته است كه ساليانه ميليونها توريست خارجي‌ را به سرزمين مي كشاند . مردم ويتنام به زبان ويتنامي سخن مي گويند و اقليتهايي هم در اين سرزمين وجود دارند كه به زبانهاي ديگري صحبت مي ‌كنند و زبان فرانسه در ميانه ويتنامي ‌هاي تحصيل ‌كرده به عنوان زبان رسمي شناخته تبديل شده است . شما عزيزان با شركت در تور ويتنام مي توانيد با ديدگاه هاي مختلفي از فرهنگ و زندگي مردم اين كشور آشنا شويد و از ديدن اين همه خوشگلي و طبيعت بي مانند و دست نخورده متعجب شويد .

احتمالا با خودتان انگار كنيد كه فردي در اين وقت ها به ويتنام سفر نمي كند ، الزاماً بايد بگوييم كه اتفاقا ويتنام به علت طبيعت بيش زيبا و هيجان انگيز و جاذبههاي تاريخي بسياري كه دارا است امروزه معاوضه به يكي از هدف‌ها عظيم گردشگري شده شده است و در سالهاي اخير توريستهاي ماجراجوي ايراني هم به اين كشور و جابجايي در اين سرزمين و ماجراجويي در آن زياد مشتاق تبديل شده اند و در بسياري از تورهاي ويتنام كمپاني مي كنند . بايست به ياد شده ايرانيها براي سفر‌ به ويتنام لزوم به ويزاي اين كشور دارند و پروسه صدور ويزاي ويتنام دو بي‌تابي هفته به طول مي انجامد و در صورتي كه هدف سفر به اين كشور زيبارو را داريد بايد از يك ماه پيش از مهاجرت مبادرت نماييد و تور‌ را رزرو نمائيد .

تورهاي ويتنام

خدمات تور ويتنام گلبرگ سير
رزرو‌ هتل‌
اخذ ويزاي ويتنام
بليط رفت و برگشت‌
ترانسفر فرودگاهي
بيمه مسافرتي
تور‌ ليدر فارسي زبان
انتخاب هتل‌ و پرواز دلخواه خارج‌ از پكيج
نكته اي كه بايد به آن دقت كنيد اعتبار‌ پاسپورت شماست ، بدين ترتيب كه پاسپورت حتما بايد در موقع خروج از كشور لااقل 6 ماه اعتبار داشته باشد‌ .

خدمات تور‌ ويتنام

شرايط اخذ ويزاي ويتنام چگونه مي باشد ؟
خوب در ادامه شرايط دريافت ويزاي ويتنام را براي شما توضيح خواهيم داد كه اين اطلاعات دقيقا مطابق مقررات آگاهانيدن شده از سوي سفارت‌ ويتنام مي باشد . بي‌ترديد توجه داشته باشيد كه اين اطلاعات مختص به ويزاي توريستي ويتنام مي هست . شرايط دريافت ويزاي توريستي ويتنام به شرح زير است :

۱ . اقدام‌ از روش تورهاي گروهي ويتنام
طبق اعلام سفارت ويتنام ، اخذ ويزاي انفرادي اين مملكت امكان پذير نخواهد بود و شما فقط الزاماً بايد از طريق تورهاي گروهي رفتار نماييد و نيز تورهاي گروهي ويتنام توسط نمايندگي مسافرتي و كارگزاران برگزار مي‌ شود و تمامي مراحل دريافت ويزا به مانند گروهي ادا مي گردد .

۲ . تمكن مالي و گردش حساب
گردش حساب چيز نياز ويزاي ويتنام بايد براي ۳ ماه آخر حساب متقاضيان بوده است . مقصود از پرسه حساب مبالغ ورودي و خروجي‌ به حساب نيست و فقط تعداد تراكنشات ملاك‌ است‌ ! هرچه تعداد تراكنشات شمارش شما خيلي از باشد ، شانس بيشتري براي گرفتن ويزا ويتنام خواهيد داشت . نيز تمكن مالي ويزاي ويتنام ايضاً بايستي به دلار آمريكا صادر شود و توسط مدير شاخه صادر كننده به مهر و امضا برسد و همان وجه تمكن مالي ويزاي ويتنام براي هر نفر بايد چيزي در حدود 45 , 000 , 000 تومان باشد .

ويزاي تور‌ ويتنام

تور‌ هوايي ويتنام
در حال حاضر هواپيمايي ايرفلوت ، هواپيمايي تركيش و هواپيمايي قطر ايرويز در راه تهران هانوي مشغول فعاليت هستند . از ديگر پرواز‌هايي‌ كه به مقصد ويتنام انجام مي‌ شوند مي‌ توان به پروازهاي پايين گفته كرد :

پرواز كوالالامپور هانوي مالزي ايرلاينز
پرواز كوالالامپور هانوي اير آسيا‌
پرواز‌ هوشي مين‌ هانوي عمان اير
به اضافه اينكه مسافران مي توانند بليط پرواز هانوي تهران هواپيمايي ايرفلوت ، بليط پرواز هانوي تهران هواپيمايي تركيش و بليط‌ پرواز هانوي تهران هواپيمايي عمان اير را از طريق سايت گلبرگ سير‌ با ارزان‌ ترين بها تهيه نمايند . با خريد بليط‌ از مجموعه ما قادر خواهيد بود خدمت‌ها ديگري اعم از گرفتن ويزا ، ترانسفر فرودگاهي ، بيمه مسافرتي و خدمات اختصاصي تشريفات‌ فرودگاه و . . . را با تخفيفهاي ويژه ‌اي خريداري دهيد .

تور ويتنام هوايي‌

قيمت‌ تور ويتنام
تور ويتنام نسبت به ساير سفرهاي خارجي زياد كم‌بها برايتان كامل مي شود و اين مبحث موجب شده تا ايرانيهاي بسياري براي سفر اين شهر خوشگل و پيوسته به صرفه را انتخاب كنند . ارزان بودن تور ويتنام علت هاي زايد دارد كه در ادامه به آنها مي پردازيم . در اثنا چند فاكتور مهم بر روي بها نهايي تور‌ ويتنام رد مي گذارد كه رسمي ترين آنها هزينه توقف و همين صورت هزينه بليت‌ رفت و برگشت است . اگر مي خواهيد هجرت با تور ويتنام ارزان را تجربه كنيد بايد در انتخاب مهمانخانه دقيق دقت دهيد . طبيعتا مهمانسرا هاي 5 ستاره گران ترين مهمانخانه هاي هر كشوري هستند و بعد از آن مهمانسرا هاي چهار ستاره و در نهايت هتلهاي سه ستاره قرار مي گيرند . چنانچه هتلهاي چهار ستاره و سه ستاره را تعيين كنيد مي توانيد هزينههاي تان را تا حدي كاهش دهيد و همچنين در مركز آنها هتلهاي عالي و پايه يكي وجود دارد كه اتفاقا مظنه هاي احسان نيز دارند .

قيمت تور ويتنام

پروازهاي ايراني از پروازهاي ظاهري ارزان تر هستند و همين صورت بايستي توجه كنيد از بين انواع بليت هواپيما‌ بليت‌هاي‌ اكونومي ارزان ترين و بليت‌هاي‌ فرست كلاس گران ترين آنها هستند . يك راه ديگر براي بكارگيري از تور ويتنام كم‌ارزش بها وجود دارد و آن سفر در فصلهاي كم توريست مانند فصول سر سال مثل زمستان است . در اين شرايط تعداد توريستها بي‌اندازه كم مي گردد و حتي پكيجهاي تور ويتنام لحظه آخري و ارزاني متنوعي مي توانيد ديده كنيد . تور‌هاي‌ لحظه آخري به سبب حجم كم سفركننده تخفيفهاي بالايي دارند كه حتي ممكن است تا 70 درصد نيز برسد .

تور‌هاي‌ مناسب و دقيقه آخري‌ ويتنام
شما عزيزان براي فروش تورهاي ارزان و حين اخير ويتنام چند تعيين قبل رو خواهيد داشت ! اوايل اينكه مي ‌توانيد تورهاي لحظه آخري ويتنام را تهيه نماييد ، چون معمولا وقتي تور‌هاي‌ ويتنام از ملاحظه تعداد سفركننده به حد اصل نمي ‌رسند آفرهاي هيجان انگيزي روي اين تورها ارائه مي گردد و تور‌هاي‌ لحظه آخري اين مقصد از جمله تور‌هاي‌ ارزان قيمت ويتنام بشمار مي روند . انتخاب دوم شما اين است كه براي خريد تور‌ ارزان قيمت اين مقصد انتخاب هتل‌ها‌ و پرواز‌هاي‌ ارزان اين كشور است . هتلهاي 3 ستاره و هتل‌هاي‌ 2 ستاره‌ ويتنام از جمله هتلهاي مناسب اين كشور بشمار مي شود . همچنين پريدن هاي چارتري ويتنام هم در مقايسه با پروازهاي ديگر زياد ارزانتر براي شما تمام مي‌ گردند .

تور كم‌قيمت ويتنام

بنابراين براي خريد تور‌هاي‌ مناسب قيمت ويتنام بايد پروازهاي چارتري كه بسيار هم كم‌بها مي شوند را با هتلهاي ارزان ذخيره كنيد . انتخاب سوم شما براي آزمايش تورهاي ارزان اين است كه در فصلهاي لوسيزن و كم گردشگر ويتنام سفر كنيد . براي خريد دام هاي بها مناسب بايد در فصلهايي كه مسافر زيادي براي ويتنام نيست اقدام به سفر نماييد؛ در فصلهايي مانند خريف و زمستان پروازها و مسافرخانه هاي اين شهر تا حدودي خلوت مي شود و به همين سبب مي ‌توانيد تورهاي ارزان قيمت و لحظه آخري را براحتي خريداري دهيد . انتخاب آخر براي فروش تور ارزان ويتنام اين شده كه تله بري ويتنام را از گلبرگ سير خريداري كنيد؛ شما با خريد بليط‌ اتوبوس و يا بليط‌ قطار‌ به مراد ويتنام در قبل هتلهاي ارزان قيمت اين منظور مي ‌توانيد در مقرون‌ به صرفه ترين حالت شايد سفر كنيد و همچنين از تماشاي جاذبه‌هايي‌ كه در طول معبر از ايران تا ويتنام وجود دارند همگاني لذت ببريد .

آفر تور ويتنام

شهرهاي مهم و توريستي ويتنام
براي رزرو تور ويتنام اينك مي توانيد در بالاي همين پيج بر روي متنوع ترين تور‌هاي‌ اين مقصد كليك نماييد و يا با كارشناسان گلبرگ سير رابطه حاصل نماييد . همچنين از خاطر نبريد كه با شركت در اين تور‌ مي توانيد از شهرهاي ويتنام نيز ديدار مجدد دهيد كه در ادامه به معرفي معروف ترين و ديدني ترين شهرهاي ويتنام خواهيم پرداخت :

شهر تاريخي هوئه ويتنام
با شركت در تور ويتنام قادر خواهيد بود از شهر هوئه و خوشگلي هاي آن نگاه كردن كنيد؛ اين شهر زماني جا قرار امپراتوري نيگون بوده شد . ضمنا شما قادر خواهيد بود آثار تاريخي گوناگون و ظاهر زيبا را در اين شهر‌ ببينيد و كيف ببريد . اين كشور داراي قصرها و ايوان هاي بسيار تحير انگيز و مخصوص به انفرادي گشت و مجدداً در اين شهر قادر خواهيد بود رودهاي بسيار متعددي را ايضاً موقعيت ديدار مجدد قرار دهيد .

شهر تاريخي هوئه ويتنام

شهر هوشي مين ويتنام
گردشگراني كه با تور مسافرتي ويتنام همراه مي گردند ، مي توانند راهي‌ شهر‌ هوشي مين گردند . اين شهر جزو بزرگترين و شلوغ ترين شهرهاي ويتنام است و گردشگران خارجي مي توانند با قدم زدن در اين كشور ، آثار برجاي مانده از جنگ را از نزديك نظر كنند . همچنين چكمه هاي بسيار زيادي در اين شهر وجود دارد و نيز اين شهر به عنوان پايتخت جنوبي كشور ويتنام محسوب مي توان .

شهر‌ هوشي مين‌ ويتنام

شهر هانوي ويتنام
يكي از شهرهاي توريستي ويتنام را شهر هانوي چهره داده شد كه اين شهر توانسته است 18 درياچه مختلف را در دل خود جاي دهد . هزينههاي زندگي در اين شهر بسيار سزاوار و مقرون به صرفه مي باشد . همچنين كشور هانوي جزو محبوب ترين مقاصد گردشگري اين كشور محسوب مي شود .

شهر هانوي ويتنام

آب و هواي ويتنام
آن طور كه مطرح شد ويتنام در منطقه جنوب مشرق آسيا قرار دارد و داراي آب و هواي ادواري استوايي مي است ، البته از آنجايي كه ويتنام كشور درازي شده آب و هواي جنوب و شمال آن گوناگون مي باشد و مناطق شمالي اين كشور به سبب مجاورت با چين هوايي متفاوت دارند و كاملا استوايي نيستند ولي جنوب سرزمين آب و هوايي‌ استوايي دارا است ، به سبب تنوع آب و اقليم در اين كشور در هر زمان كه بخواهيد قادر خواهيد بود در تور‌ ويتنام كمپاني كرده و به اين سرزمين قشنگ سفر‌ كنيد و در آن واحد هواي متنوعي را در مناطق مختلف اين كشور تجربه نماييد ، هرچند حتما بايد دقت داشته باشيد كه اين ديار هر چه مي بود در جنوب شرق آسيا‌ است و از بارشهاي بي‌حد و پي در پي در طول سفر خودتان در امان نخواهيد بود .

بهترين زمان مسافرت به ويتنام
تور ويتنام از محبوب تورهاي گردشگري خارجي‌ در سالهاي اخير به شمار مي آيد . توجه كنيد كه ويتنام از شرايط آب و هوايي استوايي برخوردار است؛ بنابراين اين كشور از دو دوران زمستان و تابستان تشكيل شده است و بارانهاي موسمي فراواني را داراست . ويتنام در نزديكي چين قرار گرفته است و رشته‌ كوههاي بسياري خواهد داشت . بهترين زمان براي شركت در تورهاي ويتنام بر اساس آب و اقليم ، دوازدهم نوامبر تا پانزدهم آوريل (۲۱ آبان تا ۲۶ فروردين) است؛ چرا كه در اين بازه وقتي از سال كيفيت آب و هوايي‌ ويتنام فراوان سازگار و مساعد شد .

سفر به ويتنام

راهنماي رزرو تور‌هاي‌ ويتنام
خريد تور ويتنام بهترين روش براي سفر به اين ديار هاي توريستي ويتنام است . با خريد آنلاين تور مسافرتي مي توانيد كليه مراحل سفرتان را در كمترين زمان و تنها با چند كليك انجام دهيد و در فرجام نيز خدمات موقعيت نياز مانند ترانسفر فرودگاهي ، بيمه مسافرتي و . . . را نيز براي سفرتان رزرو كنيد . براي خريد آنلاين تور ويتنام وارد وب سايت شويد ، مبدا سفر را متمايز كنيد و در ادامه تعداد مسافران و كلاس پروازي (اكونومي كلاس ، بيزينس دسته و فرست كلاس) را همچنين وارد نمائيد و پس از انتخاب تاريخ رفت و برگشت و مشخص گشتن بازه سفرتان جست‌ و جو را بزنيد .

صفحه اي كه به آن وارد مي شويد همان جايي شده كه شما مي توانيد تور‌هاي‌ متنوع و كم‌بها را در هر هتل‌ و با هر ايرلايني براي سفر خود خريداري كنيد . در اين بخش تورهاي ويتنام از ارزان به گران‌ براي شما عرضه داده مي شود و مي توانيد قيمت هر چيز از گزينهها را با ايرلاينهاي متنوع داخلي‌ و خارجي نيز تطبيق و مشاهده دهيد . هم صافي هايي نظير مقدار ستاره‌هاي‌ هتل ، امتياز مسافران ، نوع‌ جايگاه اقامتي (هتل ، بوتيك هتل ، هتل آپارتمان) ، هتلهاي زنجيره اي ، قيمت و جايگاه مكاني مي توانيد جست‌ و جو خود را دقيق تر كنيد و تاپ ترين تور ويتنام كم‌قيمت را براي مسافرت خود در اينترنت بخريد .

منبع:تور ويتنام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.