تور برزيل كريسمس و ژانويه 2023

گلبرگ سير ، برگزار كننده تورهاي داخلي و خارجي با پرواز ايراني و خارجي

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

تور برزيل كريسمس و ژانويه 2023

۷ بازديد

 

تور برزيل كريسمس و ژانويه 2023

radisson  paulista

radisson paulista

Recanto Cataratas

Recanto Cataratas

Miramar Hotel by Windsor

Miramar Hotel by Windsor

دوتخته

2,890 دلار

 
 
يك تخته

3,990 دلار

 
كودك با تخت

1,490 دلار

 
كودك بدون تخت

2,290 دلار

 

مدارك و خدمات

 مدارك مورد نياز

پاسپورت با 7ماه اعتبار

كارت واكسن ديجيتال

 

 خدمات آژانس

اقامت : 1 شب اقامت در هتل پنج ستاره در سائوپائولو با صبحانه و شام در رستوران باربكيوي برزيلي + 3 شب اقامت در هتل پنج ستاره در ايگوآسو با صبحانه و يك شام + 4 شب اقامت در هتل 5 ستاره در ريو دو ژانيرو با صبحانه و يك ناهار + دو شب اقامت در هتل 5 ستاره در كمپوس دو جوردا با صبحانه

گشت ها : گشت شهري سائوپائولو + گشت بازديد از ابشار ايگوآسو + نمايش 11 كشور و اقوام قاره امريكاي جنوبي همراه با شام در سالن رافايين در ايگوآسو + گشت شهري ريو و شوگرلوف با تله كابين همراه با ناهار + گشت بازديد از مجسمه مسيح منجي در ريو با قطار كوهستاني + گشت كمپوس دوجوردا

خدمات : اخذ ويزاي برزيل + پرواز هاي بين المللي + پرواز سائو_ايگوآسو_ريو + ترانسفر هاي فرودگاهي + پرداخت وروديه ها + بيمه مسافرتي + راهنماي گردشگري .

 توضيحات تكميلي

1: پرواز از ايران به سوي دوحه قطر . ورود به دوحه و سپس پرواز به برزيل ، بزرگترين كشور قاره آمريكاي جنوبي . ورود به سائوپائولو ، انتقال به هتل . شب صرف شام در رستوران باربكيوي برزيلي . اقامت در سائوپائولو .

2: ترك هتل ، گشت شهري آشنايي با جاذبه هاي گردشگري سائوپائولو ، پايتخت اقتصادي برزيل و بزرگترين شهر آمريكاي جنوبي . سپس ،انتقال به فرودگاه و پرواز به سوي غرب برزيل و شهر ايگوآسو ، در مرز مشترك با پاراگوئه و آرژانتين . انتقال به هتل . اقامت در ايگوآسو .

 

 

3: گشت بازديد از آبشار زيباي ايگوآسو ، پهناورترين آبشار جهان در پارك ملي ايگوآسو و مرز مشترك برزيل و ارژانتين . اقامت در ايگوآسو .

 

 

4: روز آزاد در ايگوآسو . ( امكان وقت آزاد براي استراحت و خريد يا بازديد از ساير نقاط شهر و گشت هاي ديگر به صورت اختياري ، با همراهي راهنما وجود دارد ) . شب ، تماشاي نمايش اداب و رسوم 11 كشور و اقوام قاره آمريكاي جنوبي ، همراه با صرف شام به صورت بوفه و باربكيو در سالن رافايين . اقامت در ايگوآسو .

 

 

5: ترك هتل . انتقال به فرودگاه و پرواز به سوي ريو دو ژانيرو در كرانه اقيانوس اطلس . انتقال به هتل . اقامت در ريو .

 

 

6: گشت شهري بازديد از جاذبه هاي گردشگري ريو دو ژانيرو و صعود به كوه كله قند با تله كابين و نماي زيباي اقيانوس اطلس و شهر همراه با صرف ناهار . اقامت درريو .

 

 

7: گشت بازديد از مجسمه با شكوه مسيح منجي بر فراز كوه كوركووداو با قطار كوهستاني . اقامت در ريو .

 

 

8:روز ازاد در ريو . ( امكان وقت آزاد براي استراحت و خريد يا بازديد از ساير نقاط شهر و گشت هاي ديگر به صورت اختياري ، با همراهي راهنما وجود دارد ) . اقامت در ريو .

9: ترك هتل . انتقال زميني به سوي غرب حدود پنج ساعت و گذر از جاده زيباي كوهستاني به سوي شهر كمپوس دو جوردا ، شهري كه به دليل سبك اروپايي و معماري زيبا و بافت شهري و كوهستاني متفاوت آن به سوئيس برزيل مشهور است . اقامت در كمپوس دو جوردا .

10: گشت كمپوس دو جوردا و نماي پانوراما و زيباي طبيعت از فراز كوه ايتاپوآ و بازديد و خريد از كارخانه شكلات . اقامت در كمپوس دو جوردا . ( در صورت نياز ، هماهنگي براي انجام تست PCR براي پرواز برگشت ).

11: ترك هتل . انتقال زميني به سوي سائوپائولو حدود دو ساعت . ورود به فرودگاه سائوپائولو و سپس پرواز بين المللي بازگشت به سوي ايران.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.