تور تركيبي ويتنام

گلبرگ سير ، برگزار كننده تورهاي داخلي و خارجي با پرواز ايراني و خارجي

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

تور تركيبي ويتنام

۱۲ بازديد

 

تور تركيبي ويتنام

the q hotel

the q hotel

La casta Hotel

La casta Hotel

cruise

cruise

دوتخته

907 دلار

 
 
يك تخته

543 دلار

 
كودك با تخت

463 دلار

 
كودك بدون تخت

705 دلار

تور تركيبي ويتنام

Meliá Hotels

Meliá Hotels

     
Golden Cruise

Golden Cruise

equatorial hotel

equatorial hotel

دوتخته

1,017 دلار

 
 
يك تخته

642 دلار

 
كودك با تخت

513 دلار

 
كودك بدون تخت

788 دلار

 

ساير تورها

مدارك و خدمات

 مدارك مورد نياز

  • اصل پاسپورت
  • كارت واكسن ديجيتال

 خدمات آژانس

  • ترانسفر
  • بيمه
  • اقامت در هتل
  • صبحانه
  • بليط رفت و برگشت

 توضيحات تكميلي

روز اول : رسيدن به شهر هانوي

به فرودگاه بين المللي شهر هانوي مي رسيد . به محض رسيدن به استقبال شما مي آيند و به هتل در شهر زيباي هانوي منتقل مي شويد . شب را در هتل سپري مي كنيد .

 

روز دوم : هانوي - خليج هالونگ

بعد از اينكه صبحانه را ميل كرديد ، با اتوبوس به سمت خليج هالونگ كه جزو ميراث جهاني يونسكو است ، حركت مي كنيم ( 3 ساعت و نيم ) . هر كسي كه به ويتنام سفر مي كند نبايد شانس ديدن خليج هالونگ ، آميزه اي زيبا از گذرگاه هارمونيك كوه و دريا را از دست بدهد .

خليج كوچك هالونگ در خليج ( Tonkin)Bac Boقرار دارد و با 3000 جزيره ي سبز كه مانند جواهر به نظر مي رسند ، منطقه اي به مساحت 1500 كيلومتر مربع را در بر مي گيرد .

به محض رسيدن به بندرگاه ، سوار كشتي چيني مي شويم و از زيبايي با شكوه خليج هالونگ و ناهار با غذاي دريايي تازه روي كشتي ، لذت مي بريم . كشتي چيني امكانات مدرن بسياري را ارائه مي دهد .

از غارهاي شگفت انگيز در خليج هالونگ كه با قنديل احاطه شده است ، ديدن فرماييد . شام را روي كشتي ميل مي فرماييد . انعكاس تكه هاي سنگ آهكي كه از داخل زمين سر بيرون اورده اند ، صحنه ي قايق هاي ماهيگيري كه در دل تاريكي نور افشاني مي كنند . از اين لحظات گرانبها در يكي از مهيج ترين مناظر طبيعي جهان لذت ببريد . شب را در كشتي سپري مي كنيد .

 

روز سوم : هانوي به هالونگ - روز آزادي در هانوي

صبحانه را در هانوي ميل مي كنيد . بعد از لذت بردن از زيبايي هاي اين خليج به هالونگ بر مي گرديم . بقيه روز را براي گردش و تفريح در اختيار داريد .

 

روز چهارم : گشت شهر هانوي

صبحانه را در هتل ميل مي فرماييد . صبح از ارامگاه و موزه ي هوشي مين ، پاگوداي One Pillar ، كاخ رياست جمهوري به سبك مستعمراتي فرانسه ، معبد تاريخي ادب و هنر و اولين مدرسه ي ويتنام كه به افتخار كنفسيوس در سال 1070 ساخته شده ، ديدن مي كنيد .

بعد از ظهر ، به ديدن موزه ي نژاد شناسي مي پردازيم . سپس در درياچه ي Hoan Kiem (درياچه ي شمشير شكسته ) و معبد Ngoc Son كه روي يك جزيره در بخش شمالي درياچه است ، گردش مي كنيم . بعد به سمت محله قديمي كه داراي 36 خيابان است كه به نام هاي اجناسي كه در آن فروخته مي شوند نامگذاري شده اند ، مي رويم . هنگام عصر ، به تماشاي برنامه ي رقص عروسك هاي روي آب مي رويم ، هنرمندان اين نمايش ، عروسك ها را در دكوري بي نظير روي آب حركت مي دهند و به جاي آن ها حرف مي زنند و مي خندند . شب را در هانوي مي گذرانيد .

نكته : لطفا توجه كنيد كه موزه هوشي مين تنها در ساعات صبح باز است . روزهاي دوشنبه و جمعه موزه تعطيل مي باشد .

 

روز پنجم : هانوي - حركت به سمت هوشي مين (سايگون)

پس از لذت ديدن طلوع آفتاب ، به سمت تعداد بي شماري تكه سنگ هاي آهكي كه با شكل هاي عجيبشان از زمين سر بيرون آورده اند ، حركت مي كنيم . در پناهگاه ساحلي براي در اختيار داشتن منظره ي وسيعي از خليج هالونگ ، توقف مي كنيم . سپس به هانوي بر مي گرديد و جهت عزيمت به هوشي مين به فرودگاه منتقل مي شويد . شب را در هتل هوشي مين سپري مي كنيد .

 

روز ششم : تور گشت شهر هوشي مين

صبحانه را در هتل ميل مي فرماييد . سپس از تور شهر براي ديدن كاخ Reunification و فروشگاه Benh Tanh لذت مي بريد . سپس از Notre Dame Cathedral و اداره پست كه به سبك فرانسوي توسط گوستاو ايفل طراحي شده ،ديدن مي فرماييد . پس از آن از موزه ي بقاياي جنگ شامل خودروهاي زرهي ، بخش هايي از توپخانه ، بمب ها و اسلحه هاي پياده نظام كه هم در داخل و هم در خارج نمايش داده شده اند ، ديدن خواهيد كرد . سپس به محله ي چيني نشين Cholon مي رويم و از فروشگاه Binh Tay و برج ساعت عظيم در مركز آن ديدن مي كنيم . تماشاي پاگوداي Thien Hau كه توسط جمعيت كليساي چيني در قرن 19 ساخته شده است را فراموش نكنيد . شب را براي گردش يا خريد در شهر سايگون در اختيار خواهيد داشت .

 

روز هفتم : در هوشي مين

صبحانه را در هتل ميل مي كنيد و طي دو ساعت به سمت استان بن تره در دلتاي مكونگ ، كه بخاطر باغ هاي ميوه هاي گرمسيري ، باغ هاي نارگيل ، محصولات سنتي ساخته شده از نارگيل مشهور است مي رويم . پس از ورود ، سوار قايق چوبي محلي مي شويد تا از مناظر حومه شهر و زندگي رودخانه لذت ببريد و ميوه تازه چيده شده و شير نارگيل را امتحان كنيد . قبل از بازگشت به سايگون ، ناهار محلي از غذاهاي محلي در يك رستوران محلي سرو مي شود .

 

روز هشتم : هوشي مين - بازگشت

پس از صرف صبحانه ، تا زمان رفت به فرودگاه بين المللي ، وقت آزاد در اختيار داريد . سپس براي عزيمت به ايران به فرودگاه منتقل مي شويد .

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.