تور تركيه

گلبرگ سير ، برگزار كننده تورهاي داخلي و خارجي با پرواز ايراني و خارجي

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

تور تركيه

۷ بازديد

در مورد تور تركيه
به طور كلي تركيه كشوري است كه در طول سال افراد زيادي را از نقاط مختلف دنيا به خود جذب مي كند و به دليل نزديكي به ايران يكي از بهترين گزينه ها براي سفرهاي خارجي است. استانبول معمولا در بين شهرهاي تركيه جايگاه ويژه اي در بين گردشگران دارد. استانبول به عنوان يك شهر اروپايي-آسيايي شناخته مي شود و به راحتي مي توان گفت كه اين شهر يكي از بزرگترين شهرهاي تركيه و مركز فعاليت هاي اقتصادي و گردشگري اين كشور است. همه اينها و ديگر شهرهاي توريستي زيباي تركيه باعث شده آژانس هاي مسافرتي تمركز بيشتري روي اين كشور داشته باشند و تورهاي تركيه امروز اولين انتخاب گردشگران ايراني است.
درباره تركيه
آنكارا مقصد بسياري از گردشگران ايراني است. بعد از استانبول در حال حاضر پايتخت تركيه، اگر به دنبال مقصدي دور از هياهو و گردهمايي و غوطه ور شدن در بافت هاي بكر و زيباي كوچه ها هستيد، Doubt for you بهترين انتخاب است. تور تركيه به ازمير يكي از تورهاي پرطرفدار است كه امكانات رفاهي لوكس و مدرن را در كنار ديدني هاي تاريخي و قديمي و كوچه هاي سنتي در اختيار گردشگران قرار مي دهد. به طور كلي هر شهر تركيه ويژگي هاي خاص خود را دارد. و به اين ترتيب اگر تا به حال تور تركيه را تجربه نكرده ايد. بهتر است سفر اوليه خود به اين كشور را به متخصصان آژانس گلبرگ سير بسپاريد تا تصور كنيد كه با خيالي آسوده بهترين خدمات را دريافت كنيد و لحظه به لحظه از سفر خود لذت ببريد.
اطلاعات مهم در مورد تركيه
شما گزينه هاي زيادي براي سفر با تورهاي تركيه داريد. شما در انتخاب شهر آزاد هستيد و با توجه به هر بودجه اي مي توانيد سفري دلپذير به اين كشور ترتيب دهيد. بيشتر تورهاي تركيه به يك يا دو شهر اين كشور اختصاص دارد و براي ديدن همه شهرها و مناطق آن بايد بارها به تركيه سفر كنيد. فايده سفر با تور اين است كه همه چيز از قبل هماهنگ و برنامه ريزي شده است. محل اقامت، وسايل نقليه، جاذبه هايي كه در طول سفر از آنها بازديد خواهيد كرد. همه برنامه ريزي شده است. در سفر به خارج از كشور يك نكته مهم وجود دارد و آن بيمه مسافرتي است، اگر قصد سفر نداريد بايد براي بيمه جداگانه اقدام كنيد.
اطلاعات مهم و ضروري در مورد تركيه
زبان رسمي: تركي (استانبولي)
دين رسمي: اسلام
اختلاف ساعت تا ايران: 1:30 ساعت
واحد پول: لير
كد كشور: 90+
سياسي: 155
سازمان آتش نشاني و آمبولانس: 110/112
برق اشتراكي: 230 ولت و 50 هرتز

قيمت تور تركيه بر چه اساسي تعيين مي شود؟
قيمت سفر به تركيه به عوامل مختلف و مهمي بستگي دارد و به همين دليل نمي توان به طور كلي در مورد سفر به تركيه بحث كرد و قيمت مشخصي داد. به طور كلي قيمت تورهاي تركيه به مقصد مورد نظر، نوع پرواز به تركيه، مسافت پرواز، رزرو هتل در تركيه، خدماتي كه هتل هاي تركيه به گردشگران ارائه مي دهند و از همه مهمتر تاريخ و فصل سفر همگي هستند. عوامل. كه قيمت سفر به تركيه را تعيين مي كند. براي اطلاع از قيمت تور تركيه بهترين راه اين است كه با مراجعه به سايت گلبرگ سير و اطلاع از قيمت تور تركيه، نقطه شروع و مقصد و تاريخ را در سيستم وارد كرده و قيمت تور تركيه را به دلخواه خود مشاهده كنيد. شهر مورد نظر شما
قيمت سفر به تركيه
تورهاي لحظه آخري ارزان تركيه
عزيز شما گزينه هاي زيادي براي خريد تورهاي ارزان و لحظه آخري تركيه داريد! قبل از هر چيز مي توانيد تورهاي لحظه آخري تركيه را تهيه كنيد زيرا معمولا زماني كه تورهاي تركيه از نظر تعداد مسافر به حد نصاب نمي رسند، پيشنهادات جالبي در اين تورها ارائه مي شود و تورهاي لحظه آخري تركيه جزو ارزان ترين تورها هستند. . پرو گزينه ديگر شما خريد هتل هاي ارزان تركيه و پروازهاي ارزان تركيه براي تورهاي ارزان تركيه است. هتل هاي 3 ستاره تركيه و هتل هاي 2 ستاره تركيه جزو ارزان ترين هتل هاي تركيه هستند. همچنين پروازهاي چارتر تركيه نسبت به ساير پروازهاي تركيه براي شما بسيار ارزان است.
تورهاي پاوو ارزان لحظه آخري
بنابراين براي خريد ارزان سفر در تركيه بايد پروازهاي چارتر تركيه را با هتل هاي ارزان تركيه رزرو كنيد. گزينه سوم براي تجربه سفر مقرون به صرفه به تركيه، سفر در خارج از فصل و در فصل كمتر توريستي تركيه است. براي خريد يك سفر ارزان به تركيه، گردشگر بايد در ساعات كم باري به تركيه سفر كند; در فصل هايي مانند پاييز و زمستان، پروازهاي تركيه و هتل هاي تركيه تقريبا تمام شده است، بنابراين مي توانيد به راحتي سفرهاي ارزان به تركيه را خريداري كنيد. آخرين گزينه براي خريد تور ارزان تركيه، خريد تور زميني تركيه از Galberg Siiri است; با خريد بليط اتوبوس تركيه و يا بليط قطار تركيه و هتل هاي ارزان تركيه مي توانيد به راحت ترين راه سفر كنيد و همچنين از ديدني هاي مسير ايران به تركيه ديدن كنيد.
هتل مقرون به صرفه در تركيه
بوقلمون
تركيه به دليل نزديك بودن به ايران اين امكان را دارد كه تورهاي مسافرتي تركيه را بصورت زميني خريداري كند. تورهاي زميني در تركيه با اتوبوس هاي تور برگزار مي شود و تورهاي زميني آنتاليا يا استانبول معمولا در ايام نوروز يا تابستان ارائه مي شود و شما حدود 30 ساعت در راه خواهيد بود. تورهاي زميني وان به دليل محبوبيتي كه دارد تقريباً در تمام طول سال از ايران اجرا مي شود و هزينه بسيار مناسبي در حدود 1 ميليون تومان دارد. ضمناً تورهاي وان از سه مرز بازرگان، رازي و سارو امكان پذير است و از تهران حدود 10 ساعت در مسير وان هستيد.
تورهاي زميني
بهترين زمان براي سفر با تور تركيه
اكثر شهرهاي تركيه داراي آب و هواي مديترانه اي هستند و بر اين اساس بهار و پاييز فصل هايي هستند كه مي توانيد با خيال راحت به اطراف تركيه سفر كنيد و از سفر خود نهايت لذت را ببريد. از آنجايي كه در اين مدت شاهد هواي خنك‌تر كشور خواهيد بود و به طور قطع نمي‌توان گفت كه هوا سرد است يا گرم، اين بهترين فرصت براي علاقمندان به گشت و گذار در اين كشور است. گرم و سرد.
بهترين زمان براي سفر به تركيه
بهترين شهرهاي توريستي تركيه كدامند؟
تركيه يكي از درخشان ترين كشورها در صنعت گردشگري است، بنابراين در هيچ زماني از سال تركيه را خالي از گردشگر نخواهيد ديد! گردشگري تركيه، ديدني ها و جاذبه هاي آن منحصر به يك شهر يا يك منطقه نيست، يعني بسياري از شهرهاي اين كشور از نظر گردشگري در سطح بالايي قرار دارند و هر كدام به نوعي گردشگران را به خود جذب مي كنند. در تور تركيه مي توانيد به يك شهر ساحلي سفر كنيد يا يك شهر تاريخي را در ميان كوه ها تجربه كنيد و يا در صورت تمايل مي توانيد در يك شهر مدرن به سفري مجلل بپردازيد. وجود دارد گزينه هايي براي ارضاي هر سليقه اي يكي از شهرهاي تركيه را براي سفر خود انتخاب كنيد.
شهرهاي معروف و توريستي تركيه مانند استانبول، آنتاليا، آلانيا، كاپادوكيه، مارماريس، كوش آداسي، آنكارا، ازمير، بدروم تنها معدود شهرهاي تركيه هستند كه شهرت خاصي به دست آورده اند. جالب است بدانيد بيشتر مسافران آنتاليا را با هتل ها و سواحل آن مي شناسند. كاپادوكيه به خاطر تاريخ باستاني و شهرهاي زيرزميني اش معروف است و البته بالون سواري يكي از تفريحات پرطرفدار و هيجان انگيز آن است. به همين ترتيب، تمام شهرهاي توريستي تركيه جذابيت هاي خاص خود را دارند كه در شهرهاي ديگر يافت نمي شود.
بهترين شهر توريستي تركيه
بهترين خاطرات تركيه
خريد سوغاتي براي دوستان و عزيزان معمولا يكي از لذت بخش ترين قسمت هاي سفر است. زيرا به لطف آن مي توانيد از مراكز خريد و بازارهاي محلي تركيه ديدن كنيد و ساعت ها به خريد و تفريح بپردازيد. از جمله چيزهايي كه مي توانيد در سفر به تركيه براي خانواده و دوستان خود به عنوان سوغاتي بخريد، ظروف مسي و سفالي، صنايع دستي، انواع لباس ها، شيريني ها و غذاهاي لذيذ و منحصر به فرد مانند باقلوا است. باگواي تركي البته يكي از بهترين سوغاتي هاي تركيه و در عين حال گران ترين است.
راهنماي سفر به تركيه
راهنماي رزرواسيون توريستي در تركيه
خريد تور تركيه بهترين راه براي بازديد از اين شهرهاي توريستي تركيه است. با خريد آنلاين تور تركيه مي توانيد در مدت زمان كوتاه و تنها با چند كليك كل برنامه سفر خود را پوشش دهيد و در نهايت خدمات لازم مانند ترانسفر فرودگاهي و بيمه مسافرتي را رزرو كنيد. براي خريد آنلاين سفر به تركيه به سايت مراجعه كنيد، نقطه عزيمت سفر را انتخاب كنيد، سپس وارد كلاس مسافر و پرواز (كلاس اكونومي، بيزينس كلاس و فرست كلاس) شويد و فضا را احساس كنيد.
صفحه اي كه وارد آن مي شويد مكاني است كه مي توانيد سفر ارزان تركيه را از هر هتل يا هر شركت هواپيمايي در سفر خود خريداري كنيد. در اين قسمت پروازهاي تركيه از ارزان ترين تا گران ترين نمايش داده مي شود و مي توانيد قيمت هر گزينه را با خطوط هوايي مختلف داخلي و خارجي مقايسه و مشاهده كنيد. همچنين فيلترهايي مانند تعداد ستاره هتل، امتياز مسافر، نوع اقامت (هتل، بوتيك هتل، هتل آپارتمان)، هتل هاي زنجيره اي، قيمت و موقعيت مكاني مي توانيد جستجوي خود را دقيق تر كنيد و بهترين تورهاي ارزان تركيه را براي خريد بيابيد. . سفر آنلاين شما

منبع:تور تركيه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.