تور اقساطي

گلبرگ سير ، برگزار كننده تورهاي داخلي و خارجي با پرواز ايراني و خارجي

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

تور اقساطي

۱۰ بازديد

زانوهاي شما قفل شده است
آيا قصد سفر داريد اما از هزينه نااميد شده ايد؟ اما با توجه به افزايش هزينه هاي سفر به خارج از كشور، حتي در داخل كشور، هركسي نمي تواند زماني كه از كار و زندگي روزمره خسته شده است، چمدان هاي خود را ببندد و به سفر برود. در اين مجموعه تصميم داريم با ارائه تورهاي اقساطي گزينه سفر را به همه شما ارائه دهيم تا بتوانيد مبلغ ناچيزي را براي تور مورد نظر خود پيش پرداخت كنيد و سفري خوش و خوش داشته باشيد. هزينه سفر خود را پرداخت كنيد تقريباً تمام تورهاي داخلي و خارجي را مي توان به صورت اقساطي در وب سايت ما خريداري كرد و شما مي توانيد هر يك از تورهاي ما را به صورت اقساطي بين 4 تا 10 ماه خريداري كنيد. در ضمن پرطرفدارترين تورهاي كيشت در تورهاي خارجي ما عبارتند از: تور اروپا، تور استانبول، تور گرجستان، تور آنتاليا، تور تايلند و تور دبي و... و تورهاي داخلي شامل تور كيش، تور كيشم و تور مشهد و .. و محدوديتي در حداقل ريالي خريد تور نداريد اما حداقل بليط يا هتل براي خريد هتل و پرواز بايد دو ميليون تومان باشد.
سفر اقساطي تور
حالا طرح اقساطي يعني چي؟ اين تورها تقريبا تمام هزينه هاي سفر را پرداخت مي كنند و به جاي گرفتن بليط و هتل، مي توانيد صد در صد هزينه را پرداخت كنيد و مابقي را به صورت اقساطي پرداخت كنيد. در واقع، تورهاي اقساطي شما را ملزم به پرداخت هزينه هنگفتي براي سفر نمي‌كند، بلكه بسته به بودجه‌اي كه در نظر گرفته‌ايد، مبلغ سفر را در چند ماه پرداخت مي‌كنيد. معمولاً هزينه هاي سفر گاهي آنقدر سخت است كه فرصت جستجو و خريد مناسب را از مسافران در حين سفر مي گيرد. اما با خريد اقساطي سفر به خارج از كشور مي توانيد اوقات خوشي را بدون نگراني بابت پول و مالي كه همراه خود داريد سپري كنيد.
در نهايت مسافران عزيز لازم است بدانند كه در اين مجموعه مسافرتي هيچ علاقه اضافي به تورهاي خرده فروشي نداريم!! هزينه تورها 3 درصد و هزينه زيارت 2.5 درصد است. هرچه تعداد قطعات بيشتر باشد، پرداخت بيشتر و هرچه تعداد قطعات كمتر باشد، پرداخت كمتر مي شود. خريد اقساطي كليه تورهاي داخلي و خارجي بدون نياز به گارانتي و تنها با ارائه چك امكان پذير است. در اين راستا همكاران ما پس از ارائه ليست قيمت سفر و تاييديه شما مدارك لازم را از شما دريافت مي كنند و هتل و پرواز شما را انتخاب مي كنند تا بتوانيد سفر خود را رزرو كنيد. تورهاي خصوصي ما هيچ محدوديتي ندارند و براي تمامي هتل ها و پروازها قابل رزرو هستند.
سفرهاي ترم سفر
خريد در مركز خريد چيست؟
سفر به خارج از كشور به دليل هزينه بالاي آن هميشه براي بخشي از مردم غيرممكن است و با توجه به تغييرات بازار ارز در ايران و افزايش چند برابري اين هزينه در سال هاي اخير، سفر به مقاصد خارج از ايران براي درصد زيادي غير ممكن شده است. اين يك رويا است و اگر بخواهند براي يك تور با حساب پس انداز كنند و يك كارمند رزرو كنند، ممكن است هرگز نتوانند به مقصدهاي خارجي بروند. به همين دليل، اين تورها براي تحقق روياهاي شما مسافراني كه عاشق سفر به كشورهاي ديگر هستند طراحي شده است كه در ادامه به جزئيات آن مي پردازيم.

سفر و گردشگري
هر خريد اقساطي شرايط خاص خود را دارد. وعده هاي غذايي يكسان است و شرايط شخصي خاصي اعمال مي شود! اين شرايط معمولاً توسط آژانس مسافرتي يا شركت هواپيمايي مطابق با شرايط و ضوابط آنها تعيين مي شود، اما در برخي موارد مي تواند بسيار متفاوت باشد. بنابراين، اگر قصد خريد يك سفر غذايي در دو مقصد داخلي و خارجي را داريد، بايد قوانين آژانس مسافرتي مورد نظر خود را به دقت بررسي كنيد. با اين حال، اگر در حال تصميم گيري و جمع آوري اطلاعات كلي در مورد اين سفرها در اين قسمت هستيد، سعي مي كنيم شرايط كلي را بررسي كنيم. شرايط خريد تور غذايي ما به شرح زير است:
حداكثر 50 درصد هزينه سفر بايد توسط مسافر در زمان خريد پرداخت شود.
به طور كلي آژانس هاي مسافرتي 2.5 تا 3 درصد به عنوان هزينه ماهانه دريافت مي كنند.
هنگام خريد اقساطي معمولاً قبض ماهي الزامي است.
مسافر بايد حدود 3 تا 10 ماه ديگر حقوق خود را پرداخت كند.
مدت پرداخت توسط آژانس مسافرتي اعلام مي شود، اما شما مسافر انتخاب مي كنيد كه چند ماه مي خواهيد كل مبلغ سفر خود را پرداخت كنيد.
هنگام استفاده از دفترچه گارانتي بايد متعلق به مسافر باشد.
اسناد سفر در بخش
مدارك مورد نياز جهت رزرو تورهاي اقساطي گلبرگ سيرين
چك معتبر (شخصي يا دولتي) كه بايد براي يكي از مسافران استفاده كننده از اين تورها يا يكي از بستگان درجه يك مسافران باشد.
چك بايد از حساب بانكي در تهران باشد.
پرينت سه ماه آخر حساب بانكي ثبت كارت يا حساب ذخيره كارت كه توسط بانك چاپ شده است.
موجودي حساب كافي و معقول نسبت به مبلغ تعيين شده براي سفر.
كپي شناسنامه و كارت ملي براي صاحب حساب
فرمي را براي سرمايه گذاري در خدمات گردشگري كه در آژانس خود ارائه مي دهيم پر كنيد.
قبض برق يا آب يا تلفن مربوط به محل اقامت مسافر.
آدرس پستي دقيق و كد پستي همان آدرس براي دو مسافر شناخته شده به عنوان اطلاعات تماس اضطراري
شرايط پرداخت اقساطي
خروج با اقساط بدون پرداخت اوليه
برنامه هاي سفر تاسيسات داخلي-خارجي در مقاصد مختلف در بالاي اين صفحه نمايش داده مي شود. براي كسب اطلاعات كامل در مورد شرايط اين مسابقات، به سادگي به صفحه جزئيات آن مسابقات برويد و توضيحات كامل را مطالعه كنيد. به ياد داشته باشيد كه شرايط خريد پرداخت معمولاً به سفرهاي خارج از كشور داده مي شود، زيرا قيمت آنها از سفرهاي داخل كشور بالاتر است. در بين سفرهاي خارجي، مقاصد و تورهايي كه محبوبيت بيشتري دارند، تور ممتاز براي آنها طراحي شده است. البته توجه داشته باشيد كه امكان رزرو تور بصورت اقساطي و بدون پيش پرداخت وجود دارد. علاوه بر اين، درست است كه پيش پرداخت هر تور معمولاً 20 درصد از مبلغ كل تور شما است، اما امكان معامله نيز وجود دارد و ما شرايطي را براي شما ايجاد كرده ايم كه تور مورد نظر خود را بدون نياز به خريد بخريد. پيشرفت. . پرداخت
تور مفصل گلبرگا سير سفر
براي خريد اقساطي سفر ما ابتدا بايد شرايط و مداركي را كه در بالا ذكر كرديم را مطالعه كرده و پس از تكميل مدارك به صورت حضوري و تلفني اقدام به خريد سفر نماييد. چهره به چهره همانطور كه از نامش پيداست پس از تكميل مدارك به دفتر مركزي گلبرگ مراجعه كرده و پس از تعامل با كارشناسان ما مراحل ثبت نام را تكميل نماييد. تلفني قبل از خريد مي توانيد با ما تماس بگيريد و تمامي نيازهاي خود را با كارشناسان ما در ميان بگذاريد و پس از پيش پرداخت مدارك لازم را از طريق ايميل براي مجموعه ارسال نماييد. ضمناً هزينه گردشگري ماهيانه 3 درصد است و نحوه محاسبه هزينه به اين صورت است كه مبلغي را از كل هزينه گردشگري كم مي كنيم و 3 درصد هزينه است. تعداد سفرها به پرداخت ماهانه اضافه مي شود. در ادامه لازم به ذكر است مكان هايي كه در تور گلبرگ هد به شما پيشنهاد مي شود فرقي نمي كند كه تور پولي باشد يا پولي! تمامي امكاناتي كه در تور پولي در اختيار شما قرار مي گيرد در تورهاي اقساطي ما نيز ارائه مي شود و مشمول هر تور مي باشد.

 

منبع:تور اقساطي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.