تور آفريقاي جنوبي نوروز 1402

گلبرگ سير ، برگزار كننده تورهاي داخلي و خارجي با پرواز ايراني و خارجي

سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

تور آفريقاي جنوبي نوروز 1402

۱۰ بازديد

دور آفريقاي جنوبي نوروز 1402
آفريقاي جنوبي كشوري با دنياي متنوع و پر از جاذبه هاي طبيعي هيجان انگيز و تفريحات جالب و منحصر به فرد است. اين كشور زيبا با حيات وحش باشكوه خود مقصدي مناسب براي دوستداران طبيعت و ماجراجويي محسوب مي شود. مشاهده و لمس زندگي حيوانات مختلف از نزديك، بازديد از بزرگترين معادن طلاي جهان و ديدن تنها شهري با كوهي عظيم در وسط از زيبايي هاي منحصر به فرد اين كشور در نوروز آفريقاي جنوبي است. 1402 مثلا دور. آفريقاي جنوبي شهرهاي توريستي زيادي دارد اما 3 شهر آن كيپ تاون، ژوهانسبورگ و سان سيتي از محبوب ترين مقاصد گردشگري در آفريقا هستند.
تور نوروزي آفريقاي جنوبي
تعطيلات نوروزي را مي توان به عنوان زمان مناسبي براي استراحت انتخاب كرد كه بتوانيد از اين زمان به خوبي استفاده كنيد و به خوبي آماده شويد و بهترين آمادگي مي تواند براي مسافران شما در ايام نوروز باشد. رفتن به مكان هاي منحصر به فرد و معروف مي تواند تجربه هاي فراموش نشدني را براي شما به ارمغان بياورد. اگر شما هم عاشق طبيعت و تفريح هستيد مي توانيد با تور نوروزي آفريقاي جنوبي 1402 از آژانس گلبرگ اير از اين كشور بي نظير ديدن كنيد و تعطيلات فراموش نشدني را سپري كنيد.
همانطور كه مي دانيد كشور آفريقاي جنوبي در يكي از زيباترين قاره هاي جهان و بسيار دور از كشورمان ايران قرار دارد. به همين دليل نسبت به ساير مقاصد خارجي نزديك قيمت بيشتري دارد و به طور كلي قيمت بليط هواپيما در اين كشور به صورت جداگانه محاسبه مي شود و به همين دليل نمي توانيم قيمت را به طور دقيق محاسبه كنيم. اين قيمت بسته به عوامل مختلفي از جمله شركت هواپيمايي و هتلي كه در آن اقامت داريد متفاوت است. اما ما قويا مي گوييم كه قيمت امروز بدون شك ارزان تر خواهد شد، زيرا به دليل نوسانات قيمت ارز و همچنين بي ثباتي بازار، ممكن است هر روز كه مي گذرد، قيمت بليط هواپيما گران شود و بسته به قيمت دلار افزايش يابد. هزينه هاي سفر به خارج از كشور چند برابر مي شود. همچنين اگر خريد را تا عيد نوروز به تعويق بيندازيد به دليل ازدحام و تقاضاي زياد هزينه تور بهاره آفريقاي جنوبي بيشتر مي شود زيرا قيمت پرواز و هتل در آن زمان بيشتر است.
نوروز در تور آفريقاي جنوبي است
قيمت تور آفريقاي جنوبي نوروز 1402
بليط رفت و برگشت با ايرلاين هاي خارجي مانند قطر ايرويز، ترانسفر فرودگاهي و بين شهري، اقامت در هتل، گشت شهري، بيمه مسافرتي، راهنماي تور و فصلي كه قصد سفر به آفريقا را داريد تاثيرگذار بر هزينه تور آفريقا مسافر عزيز، . 4 ايرلاين معروف دنيا مانند امارات با توقف در دبي، تركيش ايرلاينز با توقف كوتاه در استانبول، قطر ايرويز با توقف در دوحه و خطوط هوايي اتحاد، پروازهاي توريستي آفريقاي جنوبي به صورت غير مستقيم و از شهرهاي مختلف ايران مانند: تهران، مشهد ، شيراز و غيره از آنجايي كه پروازها در اين كشور غير مستقيم است، هزينه سفر به آفريقاي جنوبي در عيد 1402 نيز افزايش مي يابد.

قيمت سفرهاي نوروزي در آفريقاي جنوبي
از سوي ديگر، مسافران بايد در نظر داشته باشند كه چه روزي مي خواهند به اين مقصد گردشگري بي نظير سفر كنند. زيرا اگر در فصل توريستي بازديد كنيد هزينه سفر آفريقا بيشتر مي شود اما در فصل كم توريستي قيمت به صرفه و مناسب تر است. در نهايت نگران هزينه سفر آفريقاي جنوبي در بهار 1402 نباشيد زيرا ما سفر لحظه آخري آفريقاي جنوبي و سفر ارزان آفريقاي جنوبي را در فصل بهار در اختيار شما قرار خواهيم داد. با كمترين هزينه بيشترين بهره را از سفر خود ببريد. سفر خود را انتخاب كنيد و از آفريقاي جنوبي ديدن كنيد. قيمت هاي متفاوتي را براي تورهاي آفريقاي جنوبي به شما پيشنهاد مي كنيم تا بتوانيد با توجه به بودجه خود بهترين تور را انتخاب كنيد. قيمت سفرهاي نوروزي لحظه آخري در آفريقاي جنوبي بسته به نوع هتل، نوع ايرلاين (پروازهاي داخلي و خارجي به آفريقاي جنوبي) و ساير امكانات ارائه شده در سفر متفاوت خواهد بود. گلبرگ سير يك مجري تورهاي انحصاري و مستقيم در آفريقاي جنوبي است، بنابراين مي توانيد مطمئن باشيد كه براي تعطيلات نوروزي با قيمتي مقرون به صرفه به اين مكان سفر خواهيد كرد.
نرخ تور آفريقاي جنوبي نوروز
بهترين زمان براي خريد تور آفريقاي جنوبي نوروز 1402 است
بهترين زمان براي خريد تور آفريقاي جنوبي در ايام نوروز 1 تا 1.5 ماه قبل از تاريخ عزيمت به آفريقاي جنوبي است و در اين مدت مي توانيد به صورت سيستمي بليط هواپيما رفت و برگشت بخريد و هزينه كمتري براي بليط رفت و برگشت پرداخت كنيد. به آفريقاي جنوبي . علاوه بر اين، بهتر است يك ماه قبل از تاريخ سفر، هتل خود را رزرو كنيد. نكته مهم بعدي در مورد اقامت در هتل در آفريقاي جنوبي اين است كه هر چه هتل محل اقامت به مركز شهر نزديكتر باشد، هزينه هاي اقامت بيشتر مي شود و هتل محل اقامت از مركز شهر دورتر مي شود. اگر در حومه شهر قرار داريد، قيمت كمتري براي هر شب پرداخت خواهيد كرد.
اما بهترين تاريخ براي شروع سفر نوروزي در آفريقاي جنوبي از 27 مارس تا 14 آوريل است كه محبوب ترين تاريخ سفر شما به اين كشور و اقامت در بهترين هتل هاي اين كشور با بهترين امكانات و برنامه هاي جذاب است. اگر اين دوره را انتخاب كرديد، توصيه مي كنيم تا قبل از اواسط اسفند، سفر نوروزي خود به آفريقاي جنوبي را خريداري كنيد. در پايان لازم به ذكر است كه تور نوروز 1402 به آفريقاي جنوبي در روزهاي 28 و 9 اسفند و همچنين 1 و 2 فروردين ماه كمي گرانتر از ساير تاريخ ها خواهد بود.

 

منبع:تور آفريقاي جنوبي نوروز 1402

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.